INSTRUKCJA ODESŁANIA REKLAMOWANEGO SPRZĘTU
Aby stwierdzić faktyczną usterkę musimy przedmiot sami zobaczyć,
sprawdzić i ewentualnie oddać do naszego serwisu.
Reklamowany towar (razem z opakowaniem) prosimy odesłać na adres naszego sklepu wraz z formularzem zwrotu.
HALAN Sprzedaż Artykułów Przemysłowych Jacek Kanka
ul. Starowiejska 41/43 Lok.nr 2
81-363 GDYNIA
Towar proszę wysłać ZWYKŁĄ PACZKĄ POLECONĄ.
Nie wysyłać za pobraniem, paczka 48, nie stosować oznaczenia OSTROŻNIE
nie płacić za ubezpieczenie.
IGNOROWAĆ uporczywe naciąganie pracownika Poczty POLSKIEJ na dodatkowe, niepotrzebne opłaty.
Przed wysyłką prosimy jeszcze raz sprawdzić czy towar jest uszkodzony najlepiej na inny sprzęcie, aby podróż odesłanego przedmiotu okazała się nie potrzebna. Reklamacje postaramy się rozpatrzeć jak najszybciej. Prosimy nie odsyłać paragonu, faktury, karty gwarancyjnej.
UWAGA !
PROSIMY NIE OBKLEJAĆ ORYGINALNEGO OPAKOWANIA PRODUKTU KLEJĄCĄ TAŚMĄ PAKOWNĄ!
OD ZNISZCZONEGO OPAKOWANIA POTRĄCAMY od 10 do 30 PROCENT WARTOŚCI PRODUKTU.
Zwracamy też Państwu uwagę, że zgodnie z treścią aukcji, na uszkodzenia mechaniczne
nie udzielamy gwarancji.
NASZE POSTĘPOWANIE W PRZYPADKACH SPORNYCH
Otwieranie odesłanej paczki będzie następowało w obecności kamery. Jednym ciągiem zostanie sfilmowany moment otwierania paczki i próbę uruchomiania odesłanego sprzętu.
Jeżeli sprzęt okaże się sprawny lub powstaną sprawy sportne wrzucimy filmik na YouTube i podeślemy
Państwu na maila Link do tego filmiku. Poprosimy też o wpłatę pieniędzy
na na nasze konto na poczet odesłania sprawnego sprzętu.